2 Nisan 2015 Perşembe

Ak parti ve MHP’de Heyecanlı Bekleyiş İstanbul Emniyeti’nde silah sesleri Oğuzhan İlçe Ziyaretlerini Sürdürüyor Başkan Çakır: İsmet Paşa parkı eski güzelliğine kavuşacak Büyükşehir Malatya’nın Geleceğini Planlıyor Adalet Bakanı: Bu alçaklar en ağır cezayı alacak AK Parti binasına silahlı baskın! Veli Ağbaba kaçak binasına afişini astı Elektrik Kesintisi Komşuluğu Hatırlattı Malatya’da Baltalı Saldırı!
Fırat İlköğretim Okulu Öğrencilerinden Kep Töreni

Malatya'da ilköğretim okulu öğrencileri, birinci kademe sonu münasebetiyle kep töreni düzenledi.

25.5.2009  19:27:05 

 

Devlet Demir Yolları salonunda Fırat İlköğretim Okulu 5-A sınıfı öğrencileri tarafından, öğretmenleri Asiye Gözübüyük, Okul Müdürü Osman Sancaktar, veli ve öğrencilerin katıldığı yılsonu kep töreni düzenlendi. Okul Müdürü Osman Sancaktar, okul olarak sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlere önem verdiklerini ifade etti. Sancaktar, "İlköğretim 5. sınıfı tamamlayıp bundan sonra 6, 7 ve 8.sınıfta eğitim görüp Seviye Belirleme Sınavı'na girecek öğrenciler bundan böyle derslerinde daha titiz çalışacaklar"
dedi.
Skeçler, koro şarkılar söyleyen ve şiir okuyan öğrenciler, 2008-2009 öğretim yılının sonuna yaklaşılması nedeniyle stres attılar. Öğrenciler daha sonra hep birlikte keplerini havaya atıp 5.sınıftan mezun olmanın sevincini yaşadılar.

 

     Yazdır Paylaş:
Yorumunuz
Adınız Soyadınız:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. IP adresiniz güvenliğiniz için kayıt edilmektedir.

Yorumunuz
Toplam (43) adet yorum yapılmıştır
ali rıza metin 17.1.2015 20:31:17
1967-1968 dönemi mezunuyum. bu dönemde mezun olan sınıf arkadaşlarımı arıyorum
ayşegül karaaslan 21.9.2013 13:56:21
çok güzel bayıldlm bende fırattaydım...
nisa turalı 6.3.2012 18:02:25
iyi süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
SaMeT YeLeR 21.12.2011 20:43:48
slm GENçlik BeN hAlA FıRaTtaYım Arkadaşlarımı ÇoK özledim TaBiKiDe Hocamıda Ama EN çok kNk m ( ENES VE mUrathanı) daha bi Başka özledim sizi çOk ÖZLEDİM KnKLARIM sevLİyosunuz.....
VİLDAN YEDİYILDIZ 9.6.2011 15:10:00
SBS NASIL GEÇTİ ARKADAŞLAR?İNŞALLAH GÜZEL GEÇMİŞTİR?HEPİNİZİNE ÖPÜCÜKLER :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
emine yıldırım 20.2.2011 16:58:00
way be ben fırattan mezun oldum kübra çelik sana söylüyorum ii laf sokuyon aferin o irem midir neyse o lafları söylemeden önce haddini bil öyle dır dır yap karşımızda ona göre
KüBrAnUr ÇeLiK 14.11.2010 18:52:00
ee millet daha daha nasıldınızzzz?????????
ismail cavlak 12.11.2010 22:51:00
öğrencilerimize ileriki yıllarda başarılar dilerim.
ismail cavlak 12.11.2010 22:50:00
öğrencilerimize ileriki yıllarda bşarılar dilerim.
alanur karakuş 10.11.2010 22:57:00
slm bem alanur hala fırattayım ve o sınıfın içerindeyim arkadaşlarımı çok özledim bunlar sümeyye vildan gizem dilanur ... hocam yanımda ama hala hocamızla geçen günlerimi çok özlüyorum vakıt buldukca hoocamı gidip görüyorum buarada irem izolluoğlu öldürmek istiyorum asıl onul okulu çok berbak salak salaak.......................
esra köşker 10.11.2010 19:27:00
vildan siz bak unutmamışsın :)
gamze oruç 13.10.2010 19:37:00
kübracım senin face varmı
ikranur gamlı 13.10.2010 19:20:00
gamze seni okadar özledik ki anlatamam yaaaaaaaaaaaaaa:)
esra karaburun 17.9.2010 16:07:00
ya benim müdürüm çok iyi bir müdür sizi seviyoruz hocam fırat ilkögretim okulu
esra karaburun 17.9.2010 16:04:00
ya benim müdürüm çok iyi bir müdür sizi seviyoruz hocam fırat ilkögretim okulu
KÜBRANUR ÇELİK 13.9.2010 12:42:00
YA BEN MAÇA BAYILDIM NE GÜZEL OYNADIK YAŞA 12 DEV ADAMMMMMMMMMMMMMM
KüBrAnUr ÇeLiK 23.8.2010 15:18:00
valla kübra bnde şaşırdım sormaa
kübra ertuğrul 20.8.2010 13:09:00
vay be gamze demek çalışkansın kızım sen daha benim soyadımı doğru dürüst yazamıyosun yhaa
KüBrAnUr ÇeLiK 17.8.2010 15:03:00
ohoooo hayattamısınız siz ya
KüBrAnUr ÇeLiK 26.7.2010 13:03:00
BENDE OKULUMU ÇOOOOKKK ÖZLEDİM!!!!!!!!!!!;))BU ARADA NABER MİLLET??GÖRÜŞMEYELİ NAPIYOSUNUZ?
VİLDAN YEDİYILDIZ 20.7.2010 14:37:00
Heinize buradan selamlar.Hepinizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum
VİLDAN YEDİYILDIZ 17.7.2010 13:55:00
Esra KÖŞKER seni ve ablan Seda KÖŞKER'i hatırlamaz olur muyum?Bendende selam.
gamze 12.7.2010 08:59:00
bende ordayım şu anda elazığda oturuyorum ben öğretmenimi çok özledim arkadaşlarımıda özledim ardaşlarım belki bürgün orda okursam hiç şaşırmayın
GAMZE ORUÇ 9.7.2010 12:49:00
ARKADAŞLAR BELKİ BİR GÜN GÖRÜŞÜRÜZ BEN YİNEDE OKULUMA UĞRAYACAM
kübranur çelik 28.6.2010 22:32:00
şuan göbegime düşmekte agzımı topluyamıyorum...! demek gamzede birgün çalışkan olacaktı haa vay bee!!!!!! gözlerim yaşardı:))
gamze oruç 22.6.2010 20:59:00
ben arkadaşlarımı çok özledim şu anda çok çalışkanım 6/sınıfım taktirle geçtik kübranur çelik vildan yedi yıldız kübra eğturul mutluluklar duyarım arkadaşlarıma
gamze oruç 22.6.2010 20:58:00
ben arkadaşlarımı çok özledim şu anda çok çalışkanım 6/sınıfım taktirle geçtik kübranur çelik vildan yedi yıldız kübra eğturul mutluluklar duyarım arkadaşlarıma
DİLANUR GÜL 10.6.2010 12:51:00
Bende ordayım.Kmse öğretmenlerime ve arkadaşlarıma bişe diyemez ben şu an atatürk ilk öğretim oulundayım. kimse ASİYEöğretmenime ve arkadaşlarıma bişediyemez
esra köşker 31.5.2010 14:55:00
vildan ve kübra benim servis arkadaşımdı hatırlarlarsa benden slm
esra köşker 31.5.2010 14:54:00
bence çok güzel bir okul bu sınıf benim komşu sınkıfımdı
sevil 15.4.2010 22:04:00
slm ben sevil bütün hocalarıma buradan saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
sevda çelik 15.4.2010 22:01:00
slm bence çok güzel bir okuldu.Ben anadolu lisesindeyim emeği geçen bütün hocalarıma sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
sevda çelik 22.3.2010 10:46:00
slm ben 2007 mezunuyum çok güzel bir okuldu hala okulumu çok özlüyorum battalgazi andolu lisesindeyim bütün hocalarıma teşekkür ederim uğur hacayasevgilerimi sunuyorum
KÜBRA ERTUĞRUL:) 7.3.2010 10:24:00
Herkese slm.bende onların arsındayım... hala Fırat i.ö.o. na gidiyorum. bazı derslerimiz boş geçiyor ama birşey olmaz. bazı arkadaşlarımı çoooookkkk özledim. öğretmenimi görüom zaten... ayrıca irem izoğulluoğlu nu gebertmek istiyorum.... aptal aptal konuyor. byyy.
VİLDAN YEDİYILDIZ 25.2.2010 16:44:00
Ben de oradayım.Şu anda GAZİANTEPte oturuyorum.Kimsenin okuluma öğretmenime ve srkadaşlarıma birşey demelerini istemiyorum.Sizleri çok özledim.Hem de çooooooooooooooooooook.Sizleri çooooooooooooooooooooook seviyorum.
kübranur çelik 27.1.2010 09:39:00
ben de varım orda!! ve ayrıca kendi Fikirlerinizi kendinize saklayın arkadaşlar...Yok efendim hayatını söndürmüşler... Onlar hayatını söndürdüyse sende adam olup çalışsaydın.Tembel tenekeydim demiyorda.Birdaha okuluma laf söylersen(18 yaş ve üzeri için)BYY
emine yıldırım 22.1.2010 14:59:00
merhaba ben 7. sınıfta ve fırat ilköğretimde okuyorum asiye hacamıda çooooooooooook seviyorum
gamze oruç 17.1.2010 15:46:00
ben elazığdan gamze.o benim okulum asiye hocamı çok özledim.mutluluklar dilerim asiye hocam ben şuan elazığdayım irem izoğluyu gebertmek istiyorum.okuluma kesinlikle laf söyletmemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
irem izolluoğlu 11.1.2010 03:44:00
ben malatyalıyım.ama şu an alanyada oturuyorum.ben hayatımda bu kadar rezil,berbat bir okul görmedim.velilerin aklı varsa çocuklarını oraya göndermesinler.bizim hayatımızı söndürdüler.sizin çocuklarınızında hayatları karamasın.dikkate alın...
murathan şakir 24.9.2009 19:48:00
HOCAM RESİMLERİ KOYMUSUNUZDA ÖBÜRLER HOCAM YENİ İLK ÖRETİM LE İYİ YILLAR BEN DE1007Lİ MURATHAN ŞAKİR :)
murathan şakir 24.9.2009 16:56:00
ben de varm onların için de asiye hocamı çok seviyorum ve onla yeni örenci.. mutluluklar hocam 1007 murathan :)
sevda kaya 25.6.2009 15:23:00
bence çok harika bir çalışma günümüzde böyle bir tören okullarda pek nadir görünüyor bu çalışmanızdan dolayı sizi kutlarım
ayşe tuğçe erdoğan 18.6.2009 15:14:00
benim okulum bu sene mezun oldum niye bizim resmimiz yooooooooookkkkk
Yazarlarımız


DAVUL ÇALIP OYNAMADIKLARI KALDI

REMZİ HAYTA
  REMZİ HAYTA
  NURETTİN KONAKLI
  CUMALİ DUMAN
  AYŞEGÜL ÇOŞKUN
  ENVER KALAYCIOĞLU
  HAKAN KELEŞ
  HANDAN ACIKÖK
  Arş. Gör. MURAT BUĞRA TAHTALI
  Sena YİĞİT

Anket
AK PARTİ, CHP, MHP MİLLETVEKİLİ ADAYINIZI SİZ BELİRLEYİN
İsa Özkan-İş Adamı
Av.Bülent Tüfenkçi – Ak Parti Eski İl Başkanı
Enver Akgül - Daire Başkanı
Osman Timurtaş- Ekonomist
Dr.Şanal Tosun- (TAPDK)
Mehmet Şahin-Başbakanlık Müşaviri
Adnan Boynukara-Adalet Bakanlığı Müşaviri
Mehmet Görgeç-Avukat Eski Baro Başkanı
Prof.Dr.Hüseyin Nursoy-Bingöl Ünv. Veteriner Fak. Dekan Yrd.
Ali Edip Budan- Kaymakam
Sedat Alpkıray-İş Adamı
Av.Bayram Taşkın–Ak Parti Yeşilyurt İlçe Başkanı
Metin Tay-Eczacı
Sabri Unat-İş Adamı-Fransa
Ebuzer Aydın-Gazeteci-Yazar
Veysel Fırat-Eğitimci
Mustafa Özhüsrev-İş Adamı
Abdullah Eraslan-Avukat
Veysel Ser-İş Adamı
Emine Akkurt-AK Parti Kadın Kolları İl Başkanı
Abdurrahman Gündüz -EMEKLİ
Ahmet Durmuş -İHRACAT
Ali Günal - Bürokrat
Ali Bektaş-Emekli
Ali Kazancı - Memur
Ergül Zeyyurt - Yönetici
Esma Koşal- Ev Hanımı
Eyüphan Korkmaz- Avukat
Eyyüp Cömart- Serbest/Özel
Fatih Gökgöz-İşçi
Ferhat Yılmaz-Teknoloji Uzmanı
Fikret Karabekmez-Avukat
Fikret Özdemir-İş Adamı
H.Bayram Bulgurlu-Kalkınma Bakanlığı Müşaviri
H.Cemal Akın-Avukat (Mevcut Milletvekili)
Hacı Bayram Yıldırım-Emekli
Havana Başaran-Emekli
İbrahim Kısacık-Yönetici
Aysel Çelikay-Işık Kadınlar Der.bşk
İsmail Yiğit-Üniversite Görevlisi
M.Mücahit Fındıklı-Mühendis/Mimar(Mevcut Milletvekili)
Mahmut Hakan Ekici-Yönetici
Mehmet Aslan-Emekli
Mehmet Balcı-Serbest Meslek
Mehmet Sonkaya-Avukat
Melik Hüseyin Demirbay-Müteahhit
Metin Çetin-Serbest Muhasebeci
Muhammet Akif Kaymak-İşletmeci
Mustafa Şahin-Eğitimci
Müslüm Okuşluk-İş Adamı
Ömer Özdağlar-Öğretmen
Ömer Faruk Öz-Bürokrat(Mevcut Milletvekili)
Öznur Çalık-Eczacı(Mevcut Milletvekili)
Ramazan Karaca-İçişleri Bakanlığı Kontroller Başkan Yardımcısı
Rıza Sinanoğlu-Serbest Müteahhit
Taha Özhan-Başbakan Başmüşaviri
Vahap Bata-Serbest/Özel
Yılmaz Durak-Pazarlamacı
Yusuf Özdemir-İş Adamı
Zeki Özbay-Emekli
Hüseyin Bakırcı-İş Adamı
Tüm Anketler
CHP MİLLETVEKİLİ ADAYINIZI SİZ BELİRLEYİN
Yusuf Sürücü-Avukat
Hasan Karaaslanoğlu- Malatya Eski Milletvekili
Hulusi Porgalı-İş Adamı
Berna Karadaş-Mühendis-Büyükşehir Belediye Bşk Adayı
Selahattin Sarıoğlu-Avukat
Ahmet Küçükşahin-Müteahhit
Bayram Özcan-Avukat
Hüseyin Mecit – İş Adamı
Memba Kuşçu-İş Kadını
Etem Körükmez- Sofular Eski Belediye Başkanı